2016 m. sausio 6 d., trečiadienis

Šiemet didžiausios svajonės virs realybe

Nepraėjo nė savaitė, o aš vėl čia! Džiaugiuosi, jog atsirado naujų skaitytojų. Juk be jūsų aš niekas. Šiandien atėjau su milžinišku noru parašyti kitokį įrašą. Tiesa, mano rašymo stilius niekur nedings, tačiau tokio tipo įrašą vargu ar esu rašiusi. Bet pabandyti verta ir, beje, man labai patinka iššūkiai. Nesvarbu, dideli ar maži. Tikėkimės, pirmas blynas prisvilęs nebus.

                              2016 metams aš pasižadu... (didieji tikslai)

  • Neleisti kompiuteriui, telefonui, televizoriui ir viskam, kas netikra užvaldyti manęs. Taip, pripažįstu - esu tiesiog 'suaugusi' su šiais daiktais. Esu tikra, kad beveik visi esame, nepriklausomai nuo to, ar mums dešimt, ar penkiasdešimt. Todėl vienas iš svarbiausių ir sunkiausių tikslų - atsikratyti šios priklausomybės. Nuoširdžiai linkiu, kad ir jūs apie šią idėją pagalvotumėte. Visiškai atsisakyti naujųjų technologijų nereikia, bet vertėtų dažniau įkvėpti gryno oro, pakeliauti, bendrauti realiai - tai yra gyvenimo džiaugsmas.
  • Rūpintis sveikata ir ją tausoti. Ne naujiena, jog daugelis paauglių praleidžia daug laiko mokydamiesi, lanko būrelius. Laiko miegui taip pat nelieka. Aš - ne išimtis. Esu žmogus, kuris visur dalyvauja, nemažai mokosi, viskam ruošiasi atsakingai. Negana to, esu perfekcionistė. Ir pabaigai siurprizas - kūrybingiausia, originaliausia bei aktyviausia esu būtent naktį. Visi šie dalykai sudaro mano vieną parą ir po tokių kelių mėnesių, pripildytu išsiderinusių parų aš... pervargstu. O tai nėra gerai, nes užpuola ligos, prastėja nuotaika, viskas atrodo pilka. Taigi pasižadu eiti anksčiau miegoti, kas rytą daryti mankštą (kol kas man puikiai sekasi), kuo daugiau sportuoti, nepergyventi dėl visko, sveikiau maitintis ir mokytis tiek, kiek reikia, o ne kiek galima daugiau. Sėkmės man!
  • Vasarą paversti nuostabia. Ne, tai nereiškia, kad nesidžiaugsiu gyvenimu visais kitais metų laikais. Viskas labai paprasta - vasarą turiu daugiau laiko, galbūt net daugiau noro ir galimybių. Štai kodėl būtent vasarą noriu paversti visapusiškai nuostabia. Keli jau sumąstyti dalykai - daug keliauti (nes kelionės 2015 vasarą pavertė nepamirštama), gerinti regėjimą ir neapleisti pianino. Tikiuosi, jog šiemet man pavyks. Žinau, kad neapsieisiu be ašarų, pykčio bei nusivylimo, bet juk toks gyvenimas tik dar įdomesnis. Viskas, kas netobula - žavu. 
            
               2016 aš perlipsiu per save ir... (iššūkiai; mažieji tikslai)

  1. Kursiu/atrasiu savo stilių. Taip, nesu tikra, ar man jį reikia kurti, ar atrasti. O gal abu. Tai gan sunkus išbandymas, kadangi stilių suprantu visiškai kitaip nei tėvai bei šiek tiek kitaip nei daugelis draugų, aplinkoje esančių žmonių. Todėl jeigu iššūkį įvykdysiu, tapsiu drąsesnė. O kas svarbiausia, didžiuosiuosi savimi, kadangi tai - drąsus žingsnis.
  2. Paliksiu kuo daugiau įkvepiančių žinučių įvairiose vietose. Šią idėją pavogiau iš Dovilės (norint skaityti jos blog'ą, spausti čia). Man ji labai patiko! Siūlau visiems išbandyti - tai gali įkvėpti visiškai nepažįstamą žmogų, galima sakyti nieko nekainuoja, o Tu jausiesi laimingas. Žodžiu, šis punktas - didelis didelis gėris. 
  3. Bandysiu įveikti bent vieną baimę. Oi, oi, baimių man netrūksta. Baimė vorams, baimė tamsai, baimė vandenynams, baimė liftams... Kad jos netaptų fobijomis, šiais metais pasiryžtu jas prisijaukinti. Žadu paliesti vorą ar net paimti jį į rankas, nueiti naktį į kitą kambarį be jokių šviesos šaltinių, vienai važiuoti liftu... Net rašydama šiek tiek drebu, bet juk viskas įveikiama!
  4. Bandysiu laimę tinklaraščio 'Teenage dreams' rašytojų atrankoje. Bandžiau porą kartų - nepasisekė. Esmė tame, jog aš ne toks žmogus, kuris greitai pasiduoda. Aš noriu ten patekti ir aš galiu. Todėl vos tik turėsiu laisvesnio laiko, sužinojusi apie skelbiamą rašytojų atranką imsiuosi darbo. Na, o kol kas liksiu ištikima skaitytoja.
  5. Pagaliau, po tiek laiko, įsigysiu kerzus. Šių nuostabių batų noriu mažų mažiausiai porą metų. Vos tik laimėsiu kovą prieš tėvus (jiems nepatinka šis mano noras), nusipirksiu kerzus. O tada jau įsivaizduoju, kaip spindėsiu iš laimės, visiems rodysiu, girsiuosi ir kasdien avėsiu. Tikėkimės, neišprotėsiu ir nemiegosiu su jais. Nors ką gali žinoti.. *juokiasi*
  6. Pasirodysiu ant scenos, išliesiu visą save ir priversiu žiūrovus žavėtis manimi. Šį iššūkį supras ir gal net įsirašys į savo planų sąrašą tie, kuriems jau yra tekę būti ant scenos. Aš kiekvieną kartą gerai apsvarstau savo pasirodymą - kas buvo ne taip, kuo pati save nustebinau, analizuoju mokytojų žodžius. Kadangi ant scenos būsiu dar ne kartą ir ne du, prižadu vykdyti šį tikslą. Kuris, beje, suteiktų daug gerų emocijų man, tėvams, mokytojams.
  7. Žiūrėti daugiau filmų, turinčių prasmę. Ar tai reiškia, kad aš iki šiol žiūrėjau beprasmius filmus? Na, ne visai, tačiau dažnokai psichologinius, rimtus filmus nustumdavau į šalį ir griebdavau pirmą pasitaikiusią romantinę komediją. Ką gi, atėjo metas pokyčiams ir filmų pasaulyje. Jau pasidariau ilgą sąrašą, kuris, neabejoju, vis ilgės. Belieka tikėtis, jog prie visų pavadinimų atsiras ir pliusai, reiškiantys, kad filmas jau pažiūrėtas, suvirškintas ir įvertintas.
  8. Toliau sėkmingai mokytis įvairias kalbas (ispanų, lotynų, anglų, rusų...) Aš esu gabi kalboms, be to, jaučiu malonumą išmokdama naujų žodžių, gebėdama susikalbėti su kitataučiais ir matydama progresą. Šis iššūkis - vienas laukiamiausių, tačiau taip pat, atimantis daug brangaus laiko. Bet kuriuo atveju, metų pabaigoje aš tikrai mokėsiu ir žinosiu daugiau! 
Tuo ir baigsiu. Neslėpsiu, jog tikslų ir iššūkių mano galvoje bei užrašų knygutėje yra kur kas daugiau, tačiau kas per daug - tas nesveika (įrašas jau pakankamai ilgas). Be to, ne viską ir viešinti norisi... Vis gi tikiuosi, jog jums patiko. Būtų iš tiesų nuostabu, jeigu jus bent šiek tiek įkvėpiau ilgai naujų metai kelionei, žygdarbiams, išbandymams. Be to, galite drąsiai komentuoti, ką apie šį įrašą manote. Kaip ir sakiau - nesu tokio rašiusi, net nežinau, ar iš viso sekasi man tai daryti. Todėl nuosprendį man išsakysite jūs, mieli skaitytojai.

                                                                        Iki susitikimo, Gabrielė!
                             

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą